Skip to main content

Helpdesk

Nieuws over gepland onderhoud en actuele storingen

Hier kun je zien of er op dit ogenblik onderhoud gepland is aan één van de online diensten. Ook als er kortstondige onderbrekingen zijn van een van onze diensten of storingen bij ons bekend zijn, wordt je daarover via deze pagina geïnformeerd.

Iedere dinsdag worden er werkzaamheden uitgevoerd waardoor er onderbrekingen kunnen optreden in de beschikbaarheid van onderdelen van Tangram Internet Services. Gedurende de onderhoudsperiode kan er mogelijk geen gebruik gemaakt worden van de TIS onderdelen die je op jouw werken-bij-site gebruikt (denk aan vacatureoverzicht, sollicitatieformulier, etc.). Ook de TIS Manager / Online Dashboard, Tangram Portal omgeving en de Cloud database zijn dan mogelijk tijdelijk niet beschikbaar. Dit onderhoud vindt plaats iedere dinsdagnacht vanaf 02:00 uur in de nacht van maandag op dinsdag.

Opgelost: Outlook 2016 update zorgt voor crash Tangram software.

16 oktober 2018 – Oplossing beschikbaar! Inmiddels hebben we voor dit probleem een structurele oplossing gevonden. Denk je dat het probleem bij jou speelt of binnenkort gaat spelen? En heb je nog geen contact met ons opgenomen hierover? Maak dan een ticket aan via het Self Service Portal dan kijken we wat in jouw situatie de beste oplossing is.

9 oktober 2018 – Wanneer een bepaalde versie van Microsoft Office 2016 is geïnstalleerd, crasht de Tangram software wanneer een e-mail bijlage naar de Tangram software wordt gesleept. Het gaat om deze versie van Microsoft Office 2016:

  • Versie: 1809 (Build 10827.20138)
  • Release date: 27 september 2018

In een document leggen we uit hoe je het probleem kunt voorkomen, oplossen of omzeilen. Download het document met onderstaande link:

Microsoft Office 2016 update veroorzaakt crash Tangram applicatie

Hulp nodig?

Onze helpdesk staat voor je klaar. Bel ons op +31 (0)30 691 0514 of maak een ticket aan via het Self Service Portal:

OPEN SELF SERVICE PORTAL